کابینت کلاسیک
نوشته شده توسط : هانی

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک می تواند بهترین انتخاب برای شیک پسندان باشد. کابینت این چنین مدلی ممبران و چوبی جنس این نوع کابینت ها می باشند که بنا به سلیقه ی مشتری اجرا می شود.

کابینت کلاسیک

کابینت یکی از اصلی ترین موارد در طراحی منزل است. کابینت کلاسیک برای کسانی که این سبک را به سبک مدرن ترجیح می دهند اجرا می شود. کابینت کلاسیک در رنگ های سفید، قهوه ای، صدفی و… با طراحی های متنوع برای انواع سلیقه ها موجود است. تاج و منبت کاری دو اصل در طراحی این نوع کابینت می باشد. اگر تمایل دارید که فضای آشپزخانه ی خود را با سبک رومی، ایتالیایی و… مزین کنید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی خوگر پلاس خرید کابینت کلاسیک مراجعه نمایید.

کابینت کلاسیک یا مدرن؟

همه ی ما سلایق متفاوتی داریم که در طراحی منزل، لباس و… آن ها را به کار می گیریم. سبک مدرن و کلاسیک یکی از اصلی ترین وجه تمایز بین سلیقه ها می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند که مد روز باشند و برخی دیگر اصالت را ترجیح می دهند. 

کابینت نیز یکی از مواردی است که در طراحی آن باید به سلیقه ی خود احترام بگذارید. اما کابینت به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد برخی از مدرن پسندان را نیز به سمت خود جذب می کند. این سبک از کابینت در دو جنس چوب و ممبران به بازار عرضه می شود. تنوع رنگ و طرح از جمله اصلی ترین ویژگی کابینت های کلاسیک است. وجود تاج، منبت کاری بر روی درها و تاج کابینت، ویترین و … در تمامی کابینت های سبک کلاسیک دیده می شود. اگر دوست دارید فضای آشپزخانه ی خود را تغییر دهید همراه ما باشید.

راهنمای خرید کابینت کلاسیک

اگر فکر می کنید که کابینت فقط برای جای دادن وسایل طراحی شده بهتر است همین اول بدانید که در اشتباه هستید. کابینت در دکوراسیون داخلی اهمیت بالایی دارد و در طراحی آن وسواس زیادی به خرج داده می شود، چرا که بیش از نیمی از زیبایی آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد. کابینت های کلاسیک با وسایل چوبی کلاسیک دیگر ترکیب فوق العاده چشم نوازی را ایجاد می کند. 

در هنگام خرید کابینت به خاطر داشته باشید که اگر منزل شما از سبک مدرن پیروی می کند، کابینت وصله ی ناجور خواهد بود اما نگران نباشید با کمی تغییر در وسایل منزل می توانید به خواسته ی خود برسید.

 

کابینت کلاسیک انواع مختلفی دارد، کابینت رومی، کابینت ایتالیایی و … از جمله مدل های این سبک کابینت می باشد. کابینت رومی با ستون های فوق العاده زیبا اجرا می شود که بر روی آن کنده کاری های خاص به چشم می خورد. کابینت های کلاسیک دو جنس چوبی و ممبران دارند.

 

 کابینت ممبران به دلیل استفاده از دستگاه سی ان سی قیمت پایین تری نسبت به کابینت های چوبی دارد. بنابراین اگر قیمت برایتان مهم است می توانید از این جنس با همان زیبایی استفاده نمایید. اگر تمایل دارید از جدیدترین مدل کابینت های کلاسیک در طراحی خود بهره مند شوید ما به شما کابینت های اپن دار را پیشنهاد می کنیم. اگر آشپزخانه ی شما کوچک است می توانید از رنگ های روشن مانند سفید و یا صدفی در کابینت های خود استفاده نمایید.

برای خرید اینترنتی کابینت چه کار کنم؟

پاسخ این سوال را ما می توانیم به شما بگوییم. شما می توانید با ورود به سایت اینترنتی خوگر پلاس فروش کابینت های کلاسیک از انواع مدل های آن دیدن کنید و هر کدام را که مناسب دیدید انتخاب نمایید. ما بالاترین کیفیت را با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: